Längesen jag gjorde en sån här

SENASTE…


Sms:et du fick
: ”Jaha är det trevligt då?”


Personen du träffade
: Alex var den sista som fick en kram innan jag lämnade Trägårn


Låten du hörde
: Hörde massa låtar ute men la dom inte på minnet


Personen du pussade
: Christian! Helt vänskapligt  ;)


Personen du ringde
: Johan


TV-program du tittade på
: Ellen show

ANTAL…

Gånger du varit kär: 3


Gånger ditt hjärta brustit:
2


Hjärtan brustit på grund av dig:
Minst 1 vad jag vet!


Gånger ditt namn varit med i tidningen:
Minst 1!


ÖVRIGT…

Vad har du gjort idag: Ätit frukost, handlat, ätit lunch, jobbat, lyssnat på musik, haft trevligt på trägårn


Var det kul:
Ja, trägårn var grymt!


Hur tidigt stiger du upp:
Idag sov jag till 12, annars allt ifrån 4.30-12


Vad ska du göra ikväll:
Det är natt, jag ska sova



Är du seriös:
Såklart. Gick hem tidigast av alla!



Vad är du allergisk mot:
Dumhet


Var har du ont:
I fötterna



Använder du hårspray:
Börjat göra det. Först mousse sen hårspray


Kan du stå på händer:
Har kunnat men nu vet jag inte, vågar inte prova


Favoritserie:
Sex and the city, Grey's anatomy, Desperate housewives


Dagens dryck
: Vitt vin


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Många liknande svar här :D Puss på dig min bästis!

2010-07-10 @ 08:10:38
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Christian

Härligt=)

2010-07-11 @ 16:18:00
URL: http://crizzybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0