Christians inflyttningsfest

En riktig festkväll blev det igår med allt vad det innebär! Många trevliga människor hos Christian och sen utgång. Dom flesta, inklusive jag, gick till Svea och några hamnade på Hugos. Tyvär var det lite dåligt med folk på Svea och musiken var sådär.

Jag kunde inte gå hem när jag ville heller då det inträffande en liten incident. Jag lämnade in min väska och gav brickan till Christian, som gick hem utan att säga till :P Hade min mobil där i och mina hemnycklar och jag fick inte ut väskan utan bricka och fick inte tag på Christian. Mitt alternativ var att vänta till 3 när dom stängde och alla andra hämtat ut sina saker eller komma tillbaka idag vid 20. Hallå, vara utan min mobil så länge? :P Jag, Elin från jobbet och hennes kompisar Robin och Lollo gick till McD, dock var klockan bara 2 när vi var klara där men Robin var så snäll och väntade med mig till klockan tre och jag äntligen kunde få ut min väska :D Vi satt utanför och pratade och hade trevligt. Han fick dessutom betala min mat och 50 kronor för försvunnen bricka i och med att Christian hade mitt VISA-kort.


Bjuder på några halvsuddiga mobilbilder








Det spelades gitarr och coronne


Arbetskamrat Elias



Paulina, ny bekantskap


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Värdelöst att han gick hem med din garderobsbricka, att de inte kunde göra ett undantag om du beskrev innehållet också. Bojkotta Svea ett tag? :D

2010-07-18 @ 19:58:02
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0