"Fan vad söt och trevlig hon lät"

Ja, det är inte baaara otrevliga kunder dagarna i ända. Dom flesta är trevliga och vissa är till och med jättetrevliga :) Det är ibland en kort väntetid medan man kopplar vidare ett samtal och då kan man få höra allt möjligt som sägs.

Kom hem för en stund sen och har sett att skatteåterbäringen är inne på kontot :D Då klarar jag mig den här månaden också utan att röra mina sparpengar. Om jag inte köper tv inom en snar framtid förstås ;) Vill klä om min soffa också, den är väldigt solblekt. På bemz.se har dom tyg till alla soffmodeller från Ikea. Bara beställa och trä på :) Bra för mig som inte är så praktiskt lagd.

Denna kanske? ;)

Njaa....

 



 

 

 

Men "aubergine" gillar jag :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den i "aubergine" gillar jag. Men kommer inte alla katthår att synas på den? Även IKEA har omklädning till vissa av sina soffmodeller. Förmodligen billigare än Bemz även om den senare har snyggare överdrag.

2010-06-09 @ 16:10:57
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Kajsa

Tror du ringde? Sov som sagt :P lite förvirrad o tryckte bort dig, hade hellre pratat med dig my love.



Du har pratat länge om de där sofftygerna - slå till nu!!

2010-06-09 @ 16:36:16
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Jag gillar den blommiga skarpt!!!!



Kul att de kom så tidigt =)

2010-06-09 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0