Händelserik dag

Tack till alla som önskade mig lycka till idag, via blogg, sms och telefon :) Det började lite kaosartat med att jag försov mig. Men köpte frukost på station så hann gott och väl ändå.

Det var lätt att hitta från station till dit jag skulle men personalen där hade noll koll. Jag frågade vart jag skulle vara och hon jag frågade (som det stod "fråga mig" på :P) visste inte nåt om nån intervju. Jag frågade en annan mer hjälpsam kvinna som följde med mig och hörde efter. Intervjuerna gjordes av folk på huvudkontorets personalavdelning och infomationen hade inte riktigt gått fram till alla. Tanken var nämligen att vi skulle vänta vid entren så skulle dom hämta oss. Men jag fick sitta i en skön soffa utanför rummet vi skulle vara i medan dom andra hämtades :P

Intervjun gick bra tycker jag men det tyckte jag förra gången också så ingen garanti ;) Det var typ samma frågor men intervjuaren var en cirka 35-årig snygg man som skötte sig bättre än den medelålderskvinna som intervjuade mig förra gången. Lättare att charma en man också haha

När jag var klar var det två timmar kvar till mitt tåg skulle gå så jag gick till Mcdonalds och åt lunch och så shoppade jag ett nagellack och svarta cykelbyxor. Behöver nåt att ha under alla mina korta klänningar :) Nu sitter jag på jobbet och ska snart börja. Slutar 20.30 ikväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra att du fick en man! Såna är som du säger lättare att charma :D Och lite charm brukar behövas när man ska fixa jobb :)



Ohhhh du har köpt cykelbyxor! 80-talet is back, jag har inte vågat än :D



Var Eskilstuna som stad nåt att ha? Mc Donald's verkar det ju ha i alla fall :D



Ha så kul på jobbet :)

2010-06-22 @ 16:27:01
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Eller 90-talet är det kanske...

2010-06-22 @ 16:27:49
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Crizzy Bee Bee

Ja, nu hittar du genom kungsgatan drottninggatan och kreipbergsgatan iaf!

2010-06-22 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0