Jobbdags

Dags för jobb igen då, men bara fyra timmar idag :) Börjar 15.30. Ska dock gå dit lite tidigare och gå igenom lite information om den nya tjänsten som startade igår. Jag är numera också bokningsagent vilket innebär att jag bokar hotellrum åt kunderna. Om folk ringer och vill ha numret till ett hotell och det gäller bokning erbjuds dom att bli kopplade till vår bokningstjänst där som betalar vanlig samtalstaxa. Måste öva lite på dialogen så jag låter proffsig :P

Dags att laga lite mat och äta innan jag går.

Kommentarer
Postat av: Helén

Låter ju kul ju =)

2010-06-08 @ 16:20:07
Postat av: Helén

Verkligen fel människor på fel plats/yrke

2010-06-08 @ 16:35:56
Postat av: Kajsa

Kul :)

2010-06-08 @ 17:08:23
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0