Ny tv?

Inte så fint väder idag så efter lunch/frukost på Skafferiet gick jag och Christian på stan. Hemmakväll har öppnat här i stan så jag köpte några filmer. Sex and the city the movie och Benjamin Buttons otroliga liv. Eftersom jag handlade för över 100 kronor fick jag Australia också för 1 krona :)

Jag tittade på platt-tv också, är sugen på att köpa en! Dom hade billiga demo-ex på Onoff. Såg en LG 37 tum för 6500:- Ska dock kolla runt lite på andra ställen och se vad det finns för alternativ, Onoff är ju en ganska dyr affär. Gissar iaf att en 37 tum är en passande storlek i mitt vardagsrum.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

I så fall blir min blogg nog rätt tjatig :P



Nice med ny TV! :) Då får du ha filmkväll oftare :D

2010-06-07 @ 19:58:07
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Jo då helt okej idag men vikka nötter man ska jobba me HJÄLP!!!!!!!!!

2010-06-07 @ 21:03:26
Postat av: Carolina

Jag tror absolut att erfarenhet slår utbildning! men i mitt fall så blev det lite knasigt eftersom jag började efter att bolognaprocessen startade och jag egentligen skulle ta en magisterexamen på 4 år. Sen ångrade jag mig nu medan jag läste 4:e året av olika skäl och bestämde mig för att ta master istället, och eftersom jag redan hade läst 3,5 år när jag kom på det så kändes det ganska bortkastat och bara ta en kandidat som ju är 3 år. Dessutom har jag läst lite poäng utöver programmet så jag kommer kunna vara klar efter 4,5 år istället för 5 om jag vill. Ett annat skäl är att man inte hinner läsa så mycket avancerade och andra kurser som kan vara bra att ha (t.ex kemi, statistik och riskanalys som jag har läst) på 3 år eftersom att grundutbildningen är 1,5 år. Hoppas du förstod, blev kanske lite rörigt :)

2010-06-07 @ 21:14:34
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0