Skitdag

Ringde arbetsförmedlingen för att höra om rekryteringsprocessen och tydligen är jag i någon sorts mellangrupp. Dom som hade lägst "poäng" på svaren på kortintervjun har blivit meddelade att dom inte har gått vidare i processen. Dom som hade högst poäng har blivit kallade till djupintervju och jag låg tydligen i mitten med mina svar. Det betyder att om dom inte hittar alla de söker efter djupintervjuerna så kan jag bli kallad till intervju. Bara hoppas vidare men inser att chansen är liten nu.

Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Bra att du ringde i alla fall, bättre att veta hur läget är... Håller tummarna lite till här borta!

2010-03-24 @ 17:35:28
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj ♥

Vad bra, gott gott. Jag är ensam hela dagen så blir nog inga våfflor till mig. Känns lite mobbat att göra det ensam :P

2010-03-25 @ 12:01:29
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0