Artist javisst

Det var så himla roligt igår! Först middag hos Helén med Thomas och Jenny. God kycklingrätt och så rödvin till det. Till efterrätt fixade Thomas en god champagnedrink :) Efter det kom fler. Stoffe bland annat som höll i karaoken och trubadurkvällen på Cromwell och så några vänner till honom. Vid 23 begav vi oss till Cromwell, en mysig pub. Där var det mycket folk som sjöng och dansade :) Jag, Helén och Jenny sjöng karaoke - what a feeling! :D Jag tog en tequilashot innan och sen var jag en stjärna ;)

Vid 1.30 började jag bli lite trött så gick hem före dom andra. Jobbar ju idag 10.45-19.15. Försov mig lite men hann i tid, typ :P Ska bli skönt med en lugn kväll sen framför tvn.

Hoppas ni njuter av det underbara soliga vädret idag! För det kan inte jag göra :(


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

kvällen hade varit perfekt om du var här min prinsessa!

2010-05-15 @ 19:21:28
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0