Lättad

Har äntligen fått prata med Jing och fått förklarat saker och vi har pratat ut.

Jag blev irriterad innan han åkte för vi skulle ses och han somnade. Så jag skickade ett lite argt sms. Nämligen inte första gången det händer. Och jag har verkligen varit förstående tidigare. Det gjorde att han blev arg och tyckte att jag var oförstående och enligt honom ville han inte ta en diskussion med mig när han skulle iväg på viktiga saker i London. Han hade tänkt att han skulle komma till mig innan jobbet och skjutsa mig dit. Varför sa han inte det? Han sa bara "jag kommer snart". Och jag visste inte ens hur viktigt det var i London för han berättar inte sånt. Han har en jättejobbig period nu men skola, företag, nära bekanta som blivit sjuka och andra plikter. NU vet jag hur det ligger till men önskar att han kunde prata med mig om det så jag kan vara mer förstående. Jag älskar honom över allt annat och är beredd att stötta honom i det han gör, även om det innebär att mycket blir på hans villkor. Just nu känner jag så iaf att jag finns för honom no matter what. Förhoppningsvis har han en lättare period snart.

I vått och torrt, i med -och motgångar osv Måste heta så av en anledning :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att ni har pratat ut. Män är lite konstiga ibland. Man vet inte vad som rör sig i deras hjärna. Kvinnor vill prata om känslor men en del män har svårt för det. Din pappa t.ex.

Ha det bra



Kram mamma

2010-05-07 @ 17:18:05
Postat av: Marina

Din mor är en mycket förståndig kvinna!

"Man vet inte vad som rör sig i deras hjärna. Kvinnor vill prata om känslor men en del män har svårt för det."

Jag är glad att allt ordnat sig! Massa kramar

2010-05-08 @ 06:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0