Update

Fredagkväll och dagen idag tillbringades i Nyköping och det har varit så himla trevligt.  Vid 20 var jag framme hos Kajsa och Kalle och fick god middag i form av grillspett, potatissallad, tsatsiki och så rödvin till det. Sen blev det choklad, chips och mousserande :) Massa musik spelades som vi dansade och sjöng högt till fram till midnatt :D Kalle avvek några gånger, kanske föll inte låtarna eller sången honom i smaken ;)

Lite tungt i huvudet imorse men jag och Kajsa hade planerat en dag på stan. Det regnade men vi gav oss ut och lunchade, shoppade och fikade! 15.45 tog jag tåget hemåt. Hemma tog jag tag i disken och bokad tvättid. En av katterna hade tydligen tyckt det var en bra idé att riva ur kläder i min garderob och kissa på. Inga av mina favoritkläder drabbades som tur var ;) Sen tog jag ett bad och lagade middag. Känner mig lite trött så blir nog en tidig kväll.


En helt vanlig fredagkväll :)





Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

hahaha fan vad sliten ja är

2010-05-09 @ 10:48:16
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Mkt härligt de där ...



Även katterna kunde va lite snällare ..

2010-05-09 @ 12:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0