Budgivning

Följde budgivningen på lägenheten nu på förmiddagen men priset gick ganska snabbt upp och förbi vad jag har möjlighet att lägga men vad spännande det var att få sms efter sms med senaste buden :D Mäklaren ringde sen och frågade dels om jag fortfarande var intresserad men också för att berätta att en lägenhet i samma område och förening kanske skulle säljas snart och om jag var intresserad av en "vip-visning" i så fall :) Det var en 2,5:a och det skulle bli en ganska snabb affär i så fall. Jag sa att jag gärna kommer och kollar om det blir aktuellt.

Jobb 13.30-22 idag och sen är det helg :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Verkligen spännande...



åh tack e rätt nöjd me resultatet

2010-11-05 @ 12:51:10
Postat av: Lisa

Budgivning är sjukt spännande!! =) synd det inte blev något, man blir rätt besviken då! Men hoppas på den andra då! =)

2010-11-05 @ 14:56:22
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0