Det går åt fel håll

Så tråkigt att blogga (och för er att läsa) om min förkylning hela tiden men det är den som styr just nu. Har ju klarat mig med "bara" ont i halsen dom här dagarna men imorse vaknade jag med rinnande näsa och hosta också. Har i alla fall lyckats tvätta idag och Richard var så snäll och skulle gå och köpa glass och snus till mig men tyvärr gick det inte så bra. Han kom hem utan varor då Swedbank har problem, det gick inte att betala med kort och inte ta ut pengar samt att kön till Swedbankkontoret var väldigt lång (såklart). Så jag fick gå med honom och handla, har ju SEB. Men tanken var god ;) och det var nog bra för mig att få lite luft.

Lägenheten som det blir förhandsvisning på finns ute på hemnet nu men jag tyckte inte den var så fin och ganska högt utgångspris dessutom.

Kommentarer
Postat av: Helén

Valy ville ta hand om mig ... så sött...



Lite skum va den allt... såg en fin vid banken men nu kommer ja inte ihåg vart den låg ..

2010-11-16 @ 19:12:10
Postat av: Kaj

Jaa, men annars finns det fler :)

2010-11-17 @ 19:44:05
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0