Lönetorsdag

Alarmet ringde inte imorse! Nästan säker på det eftersom Richard inte hörde något heller, så inte jag som var trött och virrig :P Vaknade dock i ganska rimlig tid ändå, behövde bara stressa lite. Jobb 8.15-15 idag och sen ska jag möta upp Helén på stan. Det är födelsedagsfest hos Madde på lördag så vi ska på presentjakt. Underbart med lön idag :D

Har gått riktigt bra med dom nya matvanorna, bättre än jag trodde. Har verkligen hållt mig till att äta så som jag sagt att jag ska göra. På lördag är det fest som sagt och då kommer det inte gå att hålla sig till 1500 kcal (en flaska vin och vips har jag fått i mig hälften) men det är ok en dag i veckan tycker jag :) Får helt enkelt försöka hålla mig undan för mycket snacks under kvällen och bakismat på söndag.

Nu ska jag äta lunch!


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Stolt över dig!!



Förstår att du är nyfiken, det var meningen :P ha inte så höga förväntningar bara ;)



kul med fest :)

2010-11-25 @ 12:03:13
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Man får unna sig lite också :D

2010-11-25 @ 14:11:11
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0