SKITmåndag menar jag

Alltså vad ska man göra för att bli kallad till en intervju??? Fick efter en veckas försök tag på kontaktpersonen för statistiktjänsten som jag sökt och enligt henne har alla som är aktuella för intervju blivit kallade. Trött på den här jävla skiten. Hur många av dom andra sökande kan ha haft exakt samma tjänst inom samma instans tidigare? Vad går dom efter? Dessutom var hon inte särskilt trevlig heller. Säkert nån gammal gubbe som får tjänsten.

Ja, jag behövde avreagera mig!!

Kommentarer
Postat av: Richard

De vet uppenbarligen inte vad de missar...

2010-11-29 @ 15:06:33
Postat av: KAJ ♥

Men vad värdelöst. Ofta folk är otrevliga när man ringer tycker jag...



Frågade du vem som fick tjänsten? Man kan ju alltid överklaga...? ;) Fast då blir man kanske inte så populär sen på arbetsplatsen :P

2010-11-29 @ 15:23:51
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: KAJ ♥

Oj, läste lite slarvigt.



Jaa, bild kommer sen :D

2010-11-29 @ 15:30:34
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0