Visningen

Precis hemkommen från lägenhetsvisningen. Richard följde med också. Den var verkligen superfin! Ännu finare än på bilderna till och med :) Balkongen ligger mot en trafikerad väg och badrummet var ganska litet, men det är det de enda nackdelarna jag kan komma på och det kan jag leva det :) Underbart nyrenoverat kök, stort, ljust vardagsrum och den ligger på våning 3 av 4. Området såg mysigt ut också tycker jag. Tog bara fem minuter att gå hemifrån mig, så fem minuter längre bort från stan, vilket inte gör ett dugg.

Kommentarer
Postat av: Helén

Mkt bra där .. å kök kan ju va kul som omväxling

2010-11-03 @ 13:48:52
Postat av: Andreas

Låter nice!! :)

2010-11-03 @ 19:18:06
Postat av: Sofia

Den var snygg, skönt att inte sovrummet vetter mot vägen. Ser superfräsch ut, hela lägenheten. Det är så skönt att äga sig egen lägenhet.

2010-11-03 @ 21:14:20
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0