"Är du beredd?" "Det är jag"

Det var en mycket trevlig kväll igår. Vi var sex stycken hemma hos Madde som spelade spel och hade roligt. Vi spelade bland annat ett spel inspirerat av Parlamentet. Man skulle svara på färdiga frågor utan att säga "ja", "nej", tveka eller upprepa sig, svårt :D Vid tolv gick jag och Richard hem till mig (med ett stopp på McD innan) och Helen och Frippe drog vidare till Highlander. Madde och Erik stannade kvar hos Madde men Madde hade tydligen mött upp Frippe på Harrys sen, festprissarna!

Det var förståndigt av mig att gå hem tidigt ;) För idag har jag jobbat, först 9.30-13.30 och är nu mitt uppe i 17.30-21.30 passet. Mellan jobbpassen åt jag lunch med "Anna" och så var vi hemma hos mig en stund.

Madde skickade bilder till mig idag från festen förra lördagen (bättre sent än aldrig) så dom kommer upp senare ikväll. Varit lite tomt på bilder här på sistone.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0