Beslutsångest

Vet inte alls vad jag vill hitta på ikväll. Först tänkte jag att jag skulle förbi Helen och Carolin för myskväll, sen kände jag att jag kanske bara skulle stanna hemma själv och se nån film eller så. Richard ska ut ikväll och satt och ringde runt till lite folk och planerade kvällen här förut och då blev jag sugen på att hänga på där :) Förfesten är i samma hus som jag bor, några trappor upp bara och sen blir det utgång. Men jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vad jag vill göra eller vad jag är på för humör :P Planen nu är att ta en dusch, fixa mig lite och sen bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Helén

Kom å umgås me oss =)



Vi har ju spel oxå

2010-10-09 @ 18:51:06
Postat av: Helén

Vi ska nog klara oss =)



Mer godis till mig ...

2010-10-09 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0