Frukostshopping

"På morgonen fredagen den 29 oktober har H&M Club frukostshopping i 2 städer; Sundsvall och Norrköping. Under morgonen får du 20% rabatt på hela sortimentet och vi bjuder på frukost" H&M på Drottninggatan i Norrköping kl. 07.30-09.30.

Trevligt att jag råkar ha ledigt då :D Man får dessutom ta med en vän så jag tänkte på Helén men hon jobbar då typiskt nog. Istället tar jag med "Anna", vi hade ändå planer på att ses på fredag :) Kan ju vara en kul grej! Bara hoppas att vi får plats, man skulle anmäla sig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh det lät mysigt! Skulle försökt få dig att bjuda med mig om det var lite närmare ;) Moa är väl så liten så hon kommer in på köpet, hihi ;)

2010-10-26 @ 19:02:35
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Kan ju kolla ut ngt å ha dig som bud :D

2010-10-26 @ 19:33:56
Postat av: Kaj

Åh vad mysigt det låter! Jag hade också velat följa med. Men får väl hejda mig till nästnästa helg (fast då får man ingen frukost :()

2010-10-26 @ 22:03:34
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0