Gillar lediga dagar

Igår efter jobbet mötte Richard upp mig, vi gick hem till mig en snabbis och jag gav katterna mat. Sedan begav vi oss och handlade och så vidare hem till honom (och hans tre katter). Mitt första besök där :) Tar cirka 20 minuter att gå dit från mig. Medan Richard lagade mat slumrade jag till en stund haha Han är riktigt duktig på att laga mat! Lite efterrätt blev det också och sen såg vi säsongspremiären av Desperate housewives. Efter det blev det skräckfilm på begäran av mig :P The human centipede, helt sjuk film men jag gillar lite udda så hehe Filmen Special hann vi med också innan vi blev dödströtta. En film jag verkligen rekommenderar.

Idag har vi slöat hela dagen och om en timme ska jag bege mig till Helen.

Kommentarer
Postat av: Helén

Lite vin till Greys skulle ju passa bra =)

2010-10-06 @ 16:22:26
Postat av: Helén

Ngt gott =)

2010-10-06 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0