Lunch till frukost

I natt somnade jag vid 4 efter att ha spelat Harpan (haha) om och om igen och sedan fastnat framför en b-film på tv :P Så en kvart innan jag skulle gå och möta Helga för lunch idag var det mer än dags att kliva ur sängen. Vi hade det så trevligt och massor att prata om som vanligt. Bland annat Annas vikariat som snart kommer ut på annons. Jag bara måste få det känner jag!

Resten av dagen blir lugn, ska bara greja lite här hemma och sen träffa Richard ikväll.


Stulen bild från fb
på Helga och hennes man
(som för övrigt är en gammal Eniro-anställd)



Kommentarer
Postat av: Kaj

Låter som en mysig dag :)

2010-10-19 @ 15:12:31
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0