Back in Peking

Klockan 6 gick jag upp i morse och så åkte jag buss in till stan med pappa som skulle till jobbet. Jag hade ganska gott om tid när jag kom fram till t-centralen så jag köpte frukost (macka och latte) och satte mig och tittade på alla morgonpendlare som rusade förbi :) Sov sen nästan hela tågresan.

Var hemma vid 10.30, gosade med katterna och åt lite lunch innan jag tog spårvagnen till mötet. Efter mötet gick jag och "Anna" och fikade och sen kollade vi film hemma hos mig. Imorgon är det jobb igen, 13.30-22.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, hon har fått lite tjockare hår nu med =)



Filmen var helt okej, så den tycker jag du ska se. Kanske inte på bio men så säger jag alltid: "den var rätt bra, men inte värd 90 spänn" ;)



Va skönt det lät att sitta och slappa medan alla stressar förbi!

2010-09-08 @ 18:53:17
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0