Dagen efter

Helgens sömnbrist gör sig verkligen påmind idag. Var helt död när klockan ringde i morse. Underbart att jag är ledig imorgon! Finns ledigheter ute idag så hoppas även på att få resten av dagen idag ledigt . Dock sträckte sig ledigheten till 15.15 och jag slutar 16 så tror inte att jag kommer att få det. Bara att kämpa på.

Självklart besviken över gårdagens valresultat. Inte för att jag tror att SD kommer ha speciellt mycket att säga till om men det är verkligen trist att se att så många tycker att det är ett vettigt parti. Jag blir orolig för framtidens utveckling. Lågutbildad man 20-30 år är den typiska SD-väljaren så vi kanske bör begränsa deras existens i svenska samhället istället ;) Skämt å sido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0