Det går bra nu

Kort jobbpass idag också, 13.30-18.30 så snart får jag gå hem. Vi har en kampanj på jobbet som innebär att vi förutom hotell ska erbjuda oss att boka bord och frisörtid åt kunderna. Den som bokar flest hotellrum vinner en hotellfrukost, den som bokar flest bord på restaurang vinner en middag för två och den som bokar flest frisörtider vinner ett frisörbesök :) Boka frisör är det dock inte många som gjort då det inte är så många frisörer som har en sådan tjänst. Men när det gäller bordsbokning så ligger jag just nu på delad första plats (i mitt team) med Malek :D En gratis middag vore inte dumt!

Nu ska jag jobba vidare och förhoppningsvis boka fler bord ;)


Kanske nån som får joina mig
på en romantisk middag ;)


Kommentarer
Postat av: Kaj

Hejja Camilla! Tycker att jag är rätt så värd en romantisk middag med dig...

2010-09-28 @ 18:02:49
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj

Wiie :)



Men om han vinner så tar han ju med sig dig :D

2010-09-28 @ 18:18:39
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Ohh Hoppas på att du vinner =)

2010-09-30 @ 14:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0