Jag överlevde

Dagen gick faktiskt riktigt fort! Precis hemkommen efter en sväng på stan. Köpte lite vin och middag till kvällen. Köpte ett nytt nagellack också. Farmor skickade pengar för hon gillar inte mitt turkosa som jag haft på några partybilder så hon tyckte jag skulle köpa ett nytt ;) Det blev ett grått! Misstänker att hon kanske tycker att det är ännu värre :P Men nu är det höst så då behövs lite andra färger än pastell. Frågade också om en svart transparent skjorta på hm, den som jag beställt på hm.com fast i blått. Hade tänkt beställa den svarta också (bara 99 kr kostar dom) men det var tyvärr längre leveranstid på den så det blev bara den blå. Den var tydligen helt slut i butiken också, i alla färger.


Kan tänka mig alla färger
men blev bara Smokey
Grey idag :)



Kommentarer
Postat av: Helén

oh nej inte skorna !!!!

2010-09-18 @ 21:57:45
Postat av: Marina

Va gullig din farmor är ;)

2010-09-19 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0