Mörkt ute

Börja jobba klockan 6 på en lördag är hårt. Mörkt ute är det också. Sist jag hade en sån här tidig morgon så var det ljust ute när jag gick till jobbet. För övrigt så har jag sovit cirka 2,5 timme i natt. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag sov nästan hela dagen igår :P Känns som jag har sovit bort min förkylning faktiskt men det kommer bli en tung dag idag.

Christian ringde mig nu på morgonen när jag precis hade vaknat. Han hade jobbat natt och skulle sova. Han berättade om roliga samtal från natten och jag skrattade åt allt och blev rätt pigg, tack för det :D Mitt första samtal på morgonen var med en kund som tyckte att jag skulle skaffa barn "skit i att plugga och allt det där, du kommer bli en så bra mamma, det hör jag på din röst". Misstänker att några efterfest-folk fortfarande är igång ;)



Kommentarer
Postat av: Kaj

Somnat än? Kämpa på på jobbet! Har du en lång dag?



Roligt folk det finns :P

2010-09-18 @ 07:10:59
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Christian

Klart man ställer upp för sin bästis=) Skönt att du jobbat färdigt för dagen och hoppas du sover gott ikväll!

2010-09-18 @ 14:40:54
URL: http://crizzybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0