Slut som artist

Helt slut är jag! Den där inspelningen tog på krafterna kan jag säga :) Vi höll på i tre timmar och filmade olika scener. Vissa där vi pratade rakt in i kameran, andra där vi stod kring ett fikabord samt utomhusscener där vi "gick till jobbet". Det var svårare än jag trodde. Så fort man har kameran på sig så spänner man sig. Så kände jag i alla fall. Tror det är därför jag blev så trött efter också för att jag var lite spänd hela tiden plus att man gjorde något helt nytt man inte är van vid. Men på det stora hela fick vi nog till det till slut :) Tur att det var korta scener så man slapp memorera massa text. Vi fick iofs improvisera ganska mycket bara vi fick med det  som skulle lyftas fram. Killen jag filmades tillsammans med var jättetrevlig och vi hade kul :) Inte sett honom alls förut då jag sitter på våning 1 och han på våning 4. Dessutom har han bara jobbat sen i somras. Vi var nog även ungefär lika duktiga/dåliga på att agera hehe

En jobbkväll kvar och sen är det äntligen helg och då väntar utgång :D Ser fram emot det massor. Klippa mig ska jag göra imorgon också innan jobbet!



Efter nyår kommer filmen troligtvis


Kommentarer
Postat av: Helén

Ny frisyr kanske???

2010-09-24 @ 08:35:40
Postat av: Carro

spännande!

2010-09-24 @ 10:58:55
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Lisa

Värsta filmstjärnan, skitkul ju!

2010-09-24 @ 16:45:51
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0