Mer än halva jobbveckan avklarad

Hade bokat tid hos frisören ikväll för att göra ljusa slingor men avbokade den då jag inte känner för slingor just nu, tror jag. Lite förvirrad över vad jag vill göra med hårfärgen kanske.

Idag hade jag många krångliga ärenden på jobbet, inte bara för mig utan det var många udda saker folk hade frågor om och behövde hjälp med. Hjärnan gick på högvarv! Blir nog tidigt i säng ikväll. Skulle helst vilja gå och lägga mig redan nu :P Igår kväll var Almir här. Han gick igenom dagens lektioner (han är lärare för årskurs 4) och jag slappade framför tvn :) Men han joinade mig när han var klar.

Nu blir det middag framför reprisen av Big Brother.

Kommentarer
Postat av: Helén

Men ge upp Bb e ju sååååååå dåååååligt!!!!!



Men snart e de helg =)

2011-04-13 @ 21:40:40
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0