Mobillös i över två dygn

Oj vad mätt jag är efter kvällens middag. Gjorde egna köttbullar och eget mos :) Till det hade jag gräddsås, den gjorde jag dock inte själv men det var lika gott för det!

Fick skjuts hem från jobbet idag. Vi är en hel del från Norrköping på jobbet och en tjej tog bilen till jobbet imorse så jag och en annan tjej fick åka med henne hem :)

Mötte sen Marina på Eniro för att få min gamla telefon men hon hade glömt den (då hon började jobbet tidigare och fick rusa) så ska få den ikväll när hon slutar. Klandrar henne verkligen inte då jag själv är minst sagt glömsk :P På lunchen idag gick jag till Telia och Teknikmagasinet för att be dom titta på telefonen, om dom kunde se något uppenbart fel. Det kunde de tyvärr inte så jag får se till att lämna in den på mobilakuten här i Norrköping, då det är tele2:s serviceverkstad. Köpte nämligen mobilen på deras (tele2 alltså) hemsida och inte i någon butik. Problemet är att mobilakuten stänger 18 på kvällarna, och jag är i Norrköping strax efter 18 på kvällarna, så har bara haft lite mailkontakt med dom än så länge. Dock erbjöd sig Helén precis att lämna in den åt mig :) Känns onödigt att behöva skicka in den då de håller till på samma gata som jag bor på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det var mysigt! :)



Jobbigt med din mobil, hoppas du fort får tillbaka den sen så man får lite sms o mms från dig :D

2011-04-05 @ 21:05:23
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0