Ond cirkel

Vågar knappt skriva att jag är sjuk igen för jag känner mig så värdelös :( Haft lite ont i halsen den här veckan, lite ont i öronen och småhostat men i natt bröt det ut med feberfrossa och hostande. Vet att flera i utbildningsgruppen har varit sjuka i omgångar och det blir väl så när man hamnar på en ny, stor arbetsplats men känns ändå jobbigt psykiskt. Hoppas verkligen det vänder nu när våren kommer för nu har jag varit sjuk för flera år framåt tycker jag. Så jobbigt att det sätter sig på halsen också när det inte går att jobba utan rösten.

Ska hålla tyst nu hela dagen och vila halsen så om ni vill nåt så får det bli skriftligen :P




Kommentarer
Postat av: Lisa

Men, du ska ju inte känna dig värdelös! Vila, vila, vila så blir du snart frisk en gång för alla :) och då har du det överstökat och kan njuta av våren o sommaren! :) kanske bättre att ta allt på en gång ändå, kan man ju försöka tänka :) Ta hand om dig!

2011-04-14 @ 09:02:55
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Men då .. sluta va sjuk nu ..

Men drick mkt te me honung så kan du prata snart

2011-04-14 @ 10:42:35
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Lilla gull!Vilket elände,men om du

sköter om dig så ger det sig snart.

Puss.

2011-04-14 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0