Bajram serif mubarek olsun

Var och tränade idag efter jobbet, medeljympa. Det känns så skönt att vara igång igen :)

Helgen då; Mamma och pappa valde att sova på hotell så efter jobbet i fredags mötte jag dom utanför Grand och vi gick och åt jättegod middag på Restaurang Asken. Skönt väder så vi kunde sitta ute. Efterrätten tog vi hemma hos mig sen :)

Lördag förmiddag möttes vi upp på stan för en shoppingtur och fika. Almir sov hos mig och dök upp lite senare och gjorde oss sällskap. Lördagens middag bestod av kräftor och annat gott hemma hos mig. På söndagen gjorde jag mamma och pappa sällskap till frukosten på hotellet :) Inte fel.

En lugn och trevlig helg hade vi med andra ord.

Tack för en mysig helg


Kommentarer
Postat av: Helén

Haha Kan bli en tur i morron igen ...



Jo lite svårt att komma ihåg allt bara (å allt gick ju inte att ta me)

2011-08-30 @ 21:55:39
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

sablar...



Jo kan bli en tur i morron igen ..



Lite svårt att komma ihåg allt (och allt kunde inte nämnas)

2011-08-30 @ 21:58:09
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Far

Tack för din diplomatiska beskrivning av helgen.

2011-08-31 @ 08:19:00
Postat av: Kajsa

Tack tack :)



Låter som ni hade en mysig helg :)

2011-08-31 @ 09:27:23
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: milla

Haha ja, pappa vissa saker känns onödiga att nämna här

2011-08-31 @ 10:59:44
Postat av: Christian

Haha man får vara lite selektiv ibland;) Mysigt med hotellfrulle!

2011-09-04 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0