Ordningen återställd

Så skönt att Almir är hemma igen ♥ I fredags kväll vid 20 anlände dom. Jag tog en drink med Helén på Trägårn men förvarnade henne att så fort Almir kommer hem så åker jag dit ;) Det gjorde jag också och köpte med pizza till honom. Han berättade lite om resan men vi somnade ganska tidigt :) Han var helt slut stackaren.

Igår vaknade jag med ett leende på läpparna när jag såg Almir bredvid mig :) Det var underbart väder ute så vi tog kaffe på altan. Vi fick sällskap av Anel också som sovit ännu längre än vi. Senare på eftermiddagen tog vi en promenad hem till mig och tittade till katterna. På kvällen promenerade vi tillbaka till Almir och då var både Jenny och Anel där. Även deras kusin med flickvän och hennes son dök upp. Tydligen är jag en favorit hos hennes son fick jag veta fast han bara träffat mig en gång tidigare :) Vi satt ute ganska länge, lagade middag och satt och pratade. Sen la vi oss, jag och Almir, och tittade på Baksmällan 2. Den var inte så bra som jag hoppades.

Idag blev det en promenad ut till Ingelstad där vi åt thaibuffé och Almir shoppade lite. Min semester närmar sig sitt slut, imorgon är det back to work.

En jättefin klocka fick jag av Almir




Kommentarer
Postat av: Helén

Oh mysig helg å slut på semestern..



Har du ställt väckarklockan i hallen nu då ???

2011-08-14 @ 20:06:01
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0