Surprise

Träffade Christian en stund efter jobbet, sen hem och lagade middag och nu börjar det närma sig läggdags. Mottog mycket goda nyheter idag, Almir planerar att åka hem den 10.e (har varit inställd på 14.e hela tiden) vilket gör att det helt plötsligt bara är 6 dagar kvar till han är hos mig :D Extra underbart att jag har semester då. Undrar vad han har köpt till mig haha Han frågade om jag ville ha nåt speciellt för oavsett vad skulle han köpa nånting till mig. Jag svarade att han får överraska mig. Svarade såklart också att jag blir glad bara han kommer hem till mig ;)

Imorgon är det ett halvår sen Almir och jag träffades :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul att han kommer tidigare :)

2011-08-05 @ 06:47:41
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Nej vi tog en tur på stan =)



Oh att man (läs jag) lär sig ..

2011-08-05 @ 08:09:50
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0