Tog massa bilder för en gång skull

Nyss hemkommen från kalas hos Helén. Carolin fyller 11 år på tisdag :) Fått fika och stannade även kvar och åt middag, tacos!

Hade jätteroligt igår kväll, vilket man får lida för idag :P Inte varit så illa kanske men lite seg blir man ju alltid dagen efter. Jag och Helén startade med vin på min balkong och efter det var vi förbi Maddes balkong beachparty :) Sen blev det dans på Trappan! Slutade med att jag gick barfota hem då jag dansade i nya, högklackade skor hela kvällen :P Tycker det är så snyggt med högklackat men det är svårt att klara en hel kvälls dansande.

Vin och chips på balkongen :)

 

Före vin och efter vin? ;)

 

Efter här med skulle jag tro ;)

 

Madde, Frippe och Helén

 

Madde och Erik

 

Somriga tjejer :)

 

Somrig drink bjöds det på också

 

Lite svettigt på Trappan

 

Helén, Rasmus, Hanna och Marina

 

Och jag fick också vara med :)

 

Mina nya snygga skor som sen åkte av :)


Kommentarer
Postat av: Helén

hahah

Oj oj ..

2011-08-07 @ 20:20:01
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Naw, tack sötis ♡



Ser ut som att ni hade det trevligt igår :)

2011-08-07 @ 22:31:47
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det lär varit en kul kväll!! :D ser riktigt somrigt ut. Å skorna är supersnygga!



Ja, visst blir man lite bebissjuk :D

2011-08-07 @ 23:36:17
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0