Fjärde advent

Innan fredag hade jag inte en enda julklapp klar och nu är jag klar med alla :D Lite shopping på nätet har det blivit och lite IRL-shopping ;) Var på stan med Helén idag och Almir kom och tog en fika med oss också. Var tvungen att bli klar med allt idag då jag jobbar till 19 nästa vecka. Tvungen att tvätta nu i veckan också och insåg att det hinner jag ju inte nån kväll då sista tiden är 17.30-21. Ska därför upp och tvätta klockan 7 imorgon bitti, mindre kul när jag skulle kunna sova till 9 nästan annars :P

Igår blev det julbak tillsammans med Helén och Carolin :) Dök upp lite senare än jag tänkt men hann vara med och göra en del godsaker ändå ;) Och ikväll ska jag göra köttbullar som ska med till Åkersberga.

 



Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi skulle tagit filmen kanske =}

2011-12-18 @ 16:27:28
Postat av: Lisa

Åh gud va mycket goddsaker!

2011-12-18 @ 17:33:27
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Så imponerad jag är.Fint bak!!!

Lite orolig för Jill.Hoppas ni

kan ta hand om henne i jul.

Kramar/Mormor.

2011-12-18 @ 22:10:33
Postat av: Milla

Det är jag också mormor :-( verkar inte alls bra med mamma. Vi har till och med pratat om att flytta firandet till tobias, då mamma inte vet om hon orkar vara bland folk alls när hon har så ont. Men jag vill inte att hon ska vara själv på julafton! Vi får avvakta och se helt enkelt.

2011-12-19 @ 09:55:20
Postat av: solweig renner

Det vore synd tycker jag.Det bästa tror jag är

att ni är hos Jill och Björn,men låte Jill vila

i sitt sovrum.Jag tror nog att hon längtar efter

er så klart.Mina tankar är alltid hos er.

Hoppas ni får en fin jul trots allt.

Kramar/Mormor.Morfar hälsar.

2011-12-19 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0