Dags att köpa en hederlig gammal väckarklocka

Jag blir galen på alarmet på min mobil, förstår inte vad den håller på med! Alarmet ringde 6:30 och jag snoozade, sen vaknar jag en kvart innan jag ska börja jobba av att Christian (♥) ringer. Han hade messat mig och jag hade inte svarat och han visste att jag började 8 så han ringde. Tur att han känner mig så väl :D När jag tittar på mobilen sen så har jag inte stängt av alarmet så vet inte vad som är knas.

För övrigt har det varit en dag fylld av komplimanger :) Hade en kund på bokningen som tyckte att jag var "så himla duktig och proffsig" och hade "sån härlig röst". Han hade flera företag och sa att jag skule höra av mig om jag ville ha jobb :P Christian sa imorse "vad snygg du är idag" och Malin tyckte min jeansskjorta var så fin!  Dessutom skiner solen så trots panikstarten imorse så måste jag säga att det är en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Man behöver hör komplimanger titt som tätt

Såg att SEB sökte aspiranter.Villdu bli kollega

med din bror.wwwSEB.@ aspiranter.se

Kramar.

2011-02-23 @ 13:33:15
Postat av: Helén

kan nog vara bra me en backupp

2011-02-23 @ 16:15:33
Postat av: KAJ ♥

Vakna nu!!

2011-02-24 @ 06:38:06
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: KAJ ♥

Jaa, visst är det? Nästan FÖR spännande :D

2011-02-24 @ 12:15:59
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0