Inte helt fel sätt att börja söndagen

Precis efter att jag vaknat idag ringde Christian, som hade jobbat, och undrade om jag ville äta frukost på stan :) Jag sa ja och han kom hit. Medan jag gjorde mig i ordning fick jag lyssna till hans gitarrspelande och ljuva stämma!

Det blev frukost på Espresso House och sen mötte jag upp "Anna". Hon var hungrig så följde med till Waynes och gjorde henne sällskap när hon åt. Efter det hyrde vi film Varning för vild djur, en film jag aldrig skulle se frivilligt och inte gillade speciellt mycket ;) Men hon ville se den så då fick hon det.

Kvällen ska ägnas till att tvätta!

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Första avsnittet verkade vara gratis att se? Vi såg det igår. Ska nog skaffa sånt premiumkonto :D Vem hejar du på?? hihi

2011-02-21 @ 06:29:39
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Skulle oxå behöva tvätta =(

2011-02-21 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0