Ledig alla ♥ dag

Näsan rinner och halsen värker men lyckades gå iväg och ta blodprov på förmiddagen. Den här gången möttes jag av en trevlig kvinna :D Hon lovade också att min läkare skulle hinna få provsvaren till imorgon. Bytte dessutom jobbpass med Hanna, hon behövde sluta tidigare så jag behöver inte gå ifrån jobbet för att gå till läkaren. Så läkartid imorgon kl 11 och sen börjar jag jobba 13:30.

I eftermiddag ska jag till Helén och hjälpa henne bli fin inför sin dejt ;) (var ingen hemlighet va, Helén? haha)

Önskar alla lyckliga par en mysig alla ♥ dag, och er övriga också såklart :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Söt du e ...



Inte nu längre i alla fall

2011-02-14 @ 12:56:55
Postat av: Kajsa

Oh spännande med date :)



Hoppas du har en fin Alla hjärtans dag! :)

2011-02-14 @ 16:27:12
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: KAJ ♥

Ja då, det gjorde vi. Fick taxi från Norrköping :)



Nu är det snart däckdags här så man orkar med resten av veckan i skolan. Känns som om det var länge sedan jag var där!



Snart vill jag träffa dig också min Camilla! :)

2011-02-14 @ 21:39:32
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0