Dålig start på veckan

Imorse blev det stressigt. Jag vaknade till vid 7, somnade om och var i vanlig ordning dödstrött när jag skulle upp sen. Satte på datorn och kollade om det fanns ledigheter ute och det fanns det 9:15-13:30, jag skulle börja 9:45 så ansökte från då till 13:30. Ser i systemet att jag fått en grön bock vilket betyder att jag fått godkänd ledighet. Väntar på att schemat ska uppdateras i fall jag inte har fått hela tiden jag önskat. 9:30 ser jag att jag endast har fått 45 minuter mellan 12:15-13:00!! Panik. 10:05 kom jag till jobbet (för sent alltså). Hade lunch från 13 så fick sammanlagt 1,5 timme lunch istället. Mötte Richard på stan och vi har precis varit och ätit lunch på Waynes :) Vilket i och för sig inte var helt fel.

Är tillbaka på jobbet nu och ska jobba till 16:45.

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Men vilken värdelös start på dagen. Skönt att det inte är så lång tid kvar för dig på jobbet nu i alla fall :)

2011-01-17 @ 14:06:24
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Men gumman då ...



Hoppas veckan blir bra ändå =)

2011-01-17 @ 19:03:51
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0