Söndag

Idag har varit en mycket lugn dag. Vi sov hemma hos Richard i natt och på eftermiddagen gick vi hit och handlade lite mat och lagade middag som vi åt framför handbollen :) Pizzamiddagen igår åts också framför en spännande match. Efter det blev det godis och film (cold souls).

Jag har precis avslutat denna härliga helg med ett varmt bad. Imorgon jobbar jag 8:45-12 och 16:45-20. Där emellan blir det lunch med Helga.



Pizzan jag åt igår :)
Tomatsås, mozzarella, bresaola, prosciutto crudo,
soltorkade tomater, fårost, kronärtskocka,
parmesan, ruccola och grön pesto
Mycket god!




Richards pizza såg kanske inte lika god ut
 men den var mycket god den också :)
Olika sorters ostar på!


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Gott det ser ut! Dit vill jag gå med dig nästa gång jag kommer till Norrköping :)



Är inte alla dagar det blir middag lagad här på kvällen, skönt att slippa det och bara ta nåt lätt när man kommer hem :)

2011-01-24 @ 06:27:50
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Din ser helt klart godare ut men ost e ju inet så dumt de heller =)



Jobba lugnt

2011-01-24 @ 08:40:04
Postat av: Sofia

Är den från Pappa Grappa? Ser urgott ut.

2011-01-24 @ 18:26:54
URL: http://kipke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0