19 dagar kvar

Sms från Almir idag:
"Just nu ligger jag på stranden, har mina fötter i vattnet, dricker öl och har utsikt över horisonten. Vilken utsikt har du Camilla?"

Jag svarade:
"Jag sitter på en stol, har fötterna i skorna, dricker kaffe och har utsikt över en datorskärm"

19 dagar kvar till han kommer hem. Jag har en nedräkningsapp i mobilen ;) Han åkte för 10 dagar sen och vi har inte setts på två veckor nu. Åh vad underbart det ska bli att träffa honom när han kommer hem efter så lång tid :)

Känner mig lite sliten efter helgen så nästa ska bli lugn har jag bestämt :) Ringer på ganska bra på jobbet nu också så är rätt trött när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Helén

Kontraster kallas de va ??



ff sliten?? illa där..

2011-07-26 @ 20:59:59
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Haha Jo men då vet vi ju de

2011-07-26 @ 22:08:07
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0