Många julibarn

Imorgon åker jag till Stockholm och det ser jag fram emot :) Jag är framme vid 13-tiden och första stoppet är hos Tobbe i hans nya lägenhet. Vi åker sen och äter middag hos Andreas, Isabell och Henry och sen sover jag kvar där för att vara barnvakt på fredag :D Beroende på vad vi hittar på på lördag åker jag hem på kvällen där eller på söndag morgon. Tack till Helén som återigen är kattvakt :)

När jag kommer hem kan det hända att Almir har åkt ner till Montenegro för att vara där i en hel månad! Hans kusin bilar ner på fredag men Almir har inte bestämt än om han ska med. Jag kan inte låta bli att hoppas att han stannar kvar här :P Samtidigt som jag förstår (och tycker att han behöver) att han vill ha lite semester. Vi får se hur det blir helt enkelt. Igår hade vi en mysig kväll då vi var ute och åt, gick hem och drack kaffe på min balkong och sen la oss i sängen och såg en film :)

Imorgon fyller min kära mamma 55 år ♥ detta firar hon nere i Italien, dom åkte dit idag. Många som fyller år i juli. 20 juli blir Henry 1 år, Tobbe blir 25 den 22 juli och så Almirs syster som den 24 juli fyller 24.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaa, visst är det så. Förhoppningsvis får vi ett ryck idag. Jag tänkte greja lite nu innan jobbet, börjar inte förrens 11.30 :) Men svårt när man knappt har någonstans att ställa grejerna :D Gav bort båda våra stora Expedithyllor innan vi flyttade ;)



Hoppas du får det underbart i Åkersberga och hos din brorsson! Tänk att det redan snart har gått ett år, känns som det var typ två månader sedan :D

2011-07-14 @ 06:29:58
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Och så lilla jag som blir 28 (huvaligen) den 26:e juli

2011-07-14 @ 06:55:22
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Helén

En tur till grönan eller skansen vore väl på sin plats så här på sommaren =)

2011-07-14 @ 10:07:28
Postat av: Helén

SÅÅÅÅÅÅÅ tråk på jobbet idag..

2011-07-14 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0