Missade kalaset

I natt regnade det, blixtrade och åskade som tusan. Det resulterade i att inga tåg gick från Norrköping idag och jag fick åka hem igen och missade kalaset :( Så himla ledsen över det. Vi fick information om att ersättningsbussar var beställade men när och om buss till Stockholm skulle gå visste dom inte. Eftersom jag skulle bli alldeles för sen till kalaset och inte kunna ta mig hem sen på vettigt sätt så tog jag spårvagnen tillbaka från stationen hem till mig :( Tråkigt men inget att göra nånting åt tyvärr. Får se fram emot Mirelas fest ikväll, klockan 20 ska jag vara där så dags att göra mig iordning snart.

Hade för övrigt en trevlig kväll på Highlander igår :)

Skickar också en tanke till alla drabbade i Norge. Pappas kusin jobbar på justitiedepartementet och blev skadad i explosionen. Dock är läget stabilt vad jag har hört.

Kommentarer
Postat av: Helén

Synd att di missa kalaset ..



tack för igår.. välbehövligt.. hoppas du en kul kväll =)

2011-07-23 @ 21:33:30
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0