Tisdag

Blir sen middag ikväll då jag somnade när jag kom hem efter jobbet. Så alldeles strax ska jag äta ungsstekt falukorv med potatismos :) Ganska skönt att jobba nu på sommaren. Lugnt och tyst på kontoret och har även varit relativt lugnt på telefonen. Jobbar med flera trevliga också så vi sitter och pratar och skojar mellan samtalen, vilket gör dagarna mycket roligare :)

Imorgon efter jobbet ska jag hem till Helén på middag och även vara smakråd tydligen. Blir en sväng till Mirela nån dag också, som är ensam hemma nu när hela familjen har åkt ner på semester. Saknar Almir men tiden går så fort så snart är han hemma igen :) På lördag åker jag upp till Stockholm igen över dagen för att gå på Henrys 1-årskalas :D Tänk att han blir 1 år imorgon den lille plutten. Åker hem på kvällen sen för då är det dags för nästa födelsedagsfest hos Mirela.

Dinner's ready!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var verkligen en sen middag det!



Det var ett hiskeligt flängande till Stockholm det :D

2011-07-19 @ 22:29:31
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, lille Henry ett år, gud va kul!

2011-07-19 @ 23:24:01
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Härligt .. att sova en lur efter jobbet ..



Hm måste komma på ngt att laga ..

2011-07-20 @ 08:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0