Sommar!

Det har varit en fantastisk helg, umgåtts med underbara människor och njutit av solen :) I fredags invigde jag och Helén hennes balkong, härlig utsikt! Lite middag åt vi också innan vi gick till Munken och tittade på soundtrack of our lives. Fullt med folk var det där. Efteråt gick vi till Marina på fest :) Kvällen avslutades vid 1 ungefär.

Almir kom till mig mitt i natten nån gång och vi sov lääänge. Det blev en lugn dag, var med Mirela och shoppade lite och sen på kvällen gick jag och Almir till Trägårn en sväng men det var väldigt mycket folk där så vi hittade en annan mysig uteservering istället :)

Idag har vi varit och badat och grillat :D Det kom en ordentlig regnskur mitt på dagen men efter det fortsatte det fina vädret. Vi var vid Ågelsjön; jag, Almir, hans syster, mamma, bror, två kusiner, kusinens flickvän och hennes son.

Utsikt från balkongen

 

:)

 

På konsert

 

Hos Marina :)



Kommentarer
Postat av: Helén

Utsikten e ju bara för underbar !!!

2011-07-11 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0