Ledigt och lön

Åh vad skönt med extra lång helg och lön :D har precis ätit hemmagjorda hamburgare och druckit ett glas vin. Ska lägga mig och vila en stund snart ;) Blev lite shopping på Monkis rea efter jobbet.

Dagen började lite körigt. Jag sov hos Almir i natt och skulle ta spårvagnen imorse till bussen. Spårvagnen skulle vara framme 7:33 (bussen går 7.35, lite gambling jag vet:P) men kom inte fram förrän 7:36. Dessutom ösregnade det och jag hann inte leta efter nåt paraply hemma hos Almir då jag var lite sent ute och fick springa till spårvagnen :P Bussen till Linköping missade jag så fick ta spårvagnen tillbaka till resecentrum och ta tåget. Gick en buss nästan direkt från stationen sen till jobbet så blev bara liiite sen ;)

På jobbet idag tog vi gemensam fika hela teamet då några ska sluta snart. Glass och jordgubbar bjöds det på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0