Lördag

Underbart med helg, som alltid :) Igår var jag hemma hos Almir och lagade tacos med hans syster Mirela som är på besök över sommaren. Jag, Almir, Mirela och deras mamma hade en lugn kväll framför tvn med lite rödvin.

Vi sov länge idag och sedan fick vi besök av Almirs brors (Anel) flickvän Jenny som jag inte träffat tidigare. Hon var en av de trevligaste personer jag har träffat måste jag säga :) Jag, Mirela, Jenny och Almirs mamma satt och drack kaffe på altanen och Almir gick till sina kusiner. Nu är jag hemma och ska ta och städa lite, passa på när det regnar lite ute.



Ni har alla hört "vill du ligga med mig då"
men har ni hört denna parodi "vill du fria till mig då"? :)


Kommentarer
Postat av: Tant

Skålar i kirs på balkongen som ett vanligt panchopar som helst... hahahhahah

2011-06-11 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0