Nedräkning

En vecka kvar till semester :D Ska bli undebart! Skönt med en extra ledig dag denna helg men tycker det har gått sjukt fort, märkte knappt av den extra dagen.

Igår kväll slet jag mig från Almir (åtminstone i några timmar) och gick till Helén. Vi drack lite vin och tittade på Sex And The City - The Movie innan vi tog en sväng till Highlander och lyssnade på trubadur. Lagom till dom stängde dök Almir med kusin upp och vi alla gick vidare till Harrys. Där var det fullt med folk. Alldeles för mycket folk för min smak men nån öl blev det och lite shakeande på dansgolvet :P

Åt lunch/frukost hos grabbarna grus (A:s kusiner) idag tillsammans med Helén. Jag kom hem framåt eftermiddagen och sov en stund och efter det blev det städning, matlagning och söndagsfilmen på 4:an.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Konstigt det där att helger går så himla snabbt, medan en tisdag ibland känns som en hel vecka :D



Kul med lite party :) Och mysigt att ni kunde äta brunch tillsammans :D



Hoppas du får en bra vecka! :)

2011-06-27 @ 08:37:56
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa jag tycker det borde vara en självklarhet...



Men men, känns skönt att den är vår nu igen i alla fall :D



Tisdag, onsdag, torsdag, fredag - snart har du semester :D

2011-06-28 @ 07:51:23
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0