Tre veckor till semester

I och med medlyssning hela dagen är jag nu klar med bolåneutbildningen och får från och med imorgon besvara bolånefrågor :)

Helgen har varit superbra! Lördagkväll kom Helén till mig. Vi drack lite vin på min balkong och sen begav vi oss till Highlander där det blev en drink. Kvällen avslutades på Harrys, där vi efter ett tag också fick sällskap av Almir och grabbarna :)

Igår var vädret riktigt härligt. Jag och Almir tog en promenad hem till honom. Efter en kopp kaffe där åkte vi till Bauhaus där Almir köpte en rullgardin. På kvällen sen tog vi en cykeltur hem till mig och såg klart en film som vi påbörjat. My name is Khan heter den och den kan jag rekommendera starkt.


Almir i djup koncentration läsandes instruktionsblad ;)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Camilla! :D

Ni verkar ha det riktigt myyys! Å det där med semester snart lät ju inte fel det heller ;)

2011-06-13 @ 22:00:01
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0