Underbart med långhelg

Äntligen är ledigheten här och den startar jag och Almir med bio ikväll :) Det blir Pirates i 3D. Sen dyker mamma och pappa upp här imorgon vid lunchtid.

Tobbe som bekant jobbar på SEB ringde in till oss idag för att göra en telefonöverföring och hamnade hos en kollega som satt bredvid mig :D "jag pratar med din lillebror sa hon" och jag såg förvirrad ut :) Det var lite kul.

Dags att dammsuga lite och sen ska jag nog slänga mig på sängen en liten stund så jag orkar se filmen ;)

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Härligt Gull!Ha nu en välförkänt oförskämt

härlig långhelg.Hälsa mamma och pappa!

2011-06-01 @ 22:23:05
Postat av: Kajsa

Skönt med lite ledighet, det är du värd :)



Jag jobbar imorgon. Men är ledig lördag, söndag och måndag :)

2011-06-02 @ 12:53:39
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0