Vardagens rutiner

Finns inte så mycket att skriva här i bloggen i veckorna tycker jag. Dagarna är väldigt mycket same, same. Jobb, handling, matlagning, tvättning och såklart mys med Almir :) Nu har vi dock inte setts sen han sov hos mig söndag till måndag, vilket bara är några dagar sen, men känns som en evighet ;)

Redan onsdag idag och helgen känns återigen nära. Semestern närmar sig också :) Vecka 27, 28 och 32 har jag min semester. Har inga direkta planer än förutom en liten tur till Stockholm och Värmland.



Kommentarer
Postat av: solweig renner

Du vet väl att vi också längtar efter

dig.Så en tur till Varberg kanske

passar bra? Kramar.

2011-06-15 @ 23:09:58
Postat av: Milla

Kommer gärna och hälsar på er också mormor. Ska höra med dom andra i familjen om nån vill åka ner samtidigt i så fall :-)

2011-06-15 @ 23:22:11
Postat av: Kajsa

Ja det stämmer, jobbar på söndag! Eftersom jag var ledig fredag o idag :)



Var jäkligt tung i huvudet igår. Men efter sömn och dusch blev det bättre. Så höll inte det där löftet på Facebook om aldrig mer vin... :P Blev ett stort glas på Heaven23 ;) och så lite vodkashot ;)

2011-06-18 @ 11:16:37
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0